Київський аеропорт “Жуляни” скоротить половину персоналу – це близько 1 тисячі співробітників

Міжнародний аеропорт “Київ” (Жуляни) скоротить половину 2-тисячного персоналу через кризу в авіаційній галузі внаслідок пандемії.

Про це повідомляє пресслужба установи.

Зазначається, що накопичення проблем супроводжувалося і відсутністю будь-якої реакції та допомоги від уряду, профільного міністерства. Керівництво Міжнародного аеропорту “Київ” наголошує, що неодноразово зверталось по допомогу до влади, але належної і своєчасної реакції так і не отримало. 

“Ми прогнозуємо повільне відновлення попиту на авіаперельоти і очікуємо повернення до докарантинного рівня лише за кілька років. Самостійно, без допомоги держави, столичному аеропорту не вижити.

На жаль, нам доведеться скоротити 50% персоналу, в тому числі висококваліфікованих фахівців галузі”, – зазначив генеральний директор керуючої компанії “МАСТЕР-АВІА” Олег Левченко.

На даний момент кожен підрозділ аеропорту “Київ” вирішує, кого зі співробітників звільнити і як оптимізувати роботу підприємства.

Також зазначається, що у суміжних підприємствах, які співпрацюють з аеропортом, працевлаштовано 8 тисяч співробітників. Аеропорт “Київ” – це другий за пасажиропотоком аеропорт України, це майже 3 млн. пасажирів і 30 тисяч рейсів в рік.

Нагадуємо:

4 червня Після заклику голови виконавчого комітету Нацради реформ Міхеіла Сакашвілі до бізнесу говорити про проблеми, аеоропорт “Київ” та регіональні аеропорти закликали владу встановити мінімальні ставки за авіаційне обслуговування.

Економічна правда

Author: Onview