У столиці з’явився новий набір відкритих даних «Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо», що містить знеособлену інформацію про звернення киян до Контактного центру міста Києва. Він вже доступний на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
Про це КВ дізналася із повідомлення КМДА.
Повідомляється, що до набору внесено знеособлену інформацію, зокрема тип і дату реєстрації звернення, категорію питання, спосіб надходження, локацію проблеми, відповідального виконавця, а також статус і результат розгляду.
Дані публікуються через API та вже доступні на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
У КМДА наголосили, що оприлюднення цього набору сприятиме підвищенню прозорості та ефективності роботи міських служб, дозволить дослідникам і аналітикам оцінювати швидкість реагування та виявляти напрямки, де потрібні додаткові зусилля. Це, зокрема, зміцнить довіру та партнерство між громадою і міською владою та забезпечить цифрову й інформаційну безбар’єрність.
Над реалізацією ініціативи працювала комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» під координацією Управління інформаційної політики та доступу до публічної інформації апарату КМДА.
Крім того, на порталі також доступні інші набори, що стосуються міської інфраструктури, транспорту, довкілля, освіти та соціальної сфери, з якими можна ознайомитися за посиланням.
Раніше КВ повідомила, що із початку 2025 року до Дніпровського сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу» звернулися майже 16 тисяч мешканців. Серед них – понад 200 військовослужбовців, яких обслуговують у пріоритетному порядку.
Читайте: Понад 15 тисяч киян звернулися до Дніпровського сервісного центру за пів року
Фото: КМДА
Владислава Олійник