Як українська CRM змінює роботу ГО: досвід Superhumans
WebFont.load({ google: { families: [“Inter:100,200,300,regular,500,600,700,800,900,100italic,200italic,300italic,italic,500italic,600italic,700italic,800italic,900italic:cyrillic,latin”] }});
!function(o,c){var n=c.documentElement,t=” w-mod-“;n.className+=t+”js”,(“ontouchstart”in o||o.DocumentTouch&&c instanceof DocumentTouch)&&(n.className+=t+”touch”)}(window,document);
(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({‘gtm.start’:
new Date().getTime(),event:’gtm.js’});var f=d.getElementsByTagName(s)[0],
j=d.createElement(s),dl=l!=’dataLayer’?’&l=’+l:”;j.async=true;j.src=
‘https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=’+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f);
})(window,document,’script’,’dataLayer’,’GTM-WW7B57′);
window.dataLayer = window.dataLayer || [];
function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
gtag(‘js’, new Date());
gtag(‘config’, ‘G-RTM56J60G5’);
Прозорість, ефективність і злагоджена команда:
як ГО можуть покращити свою роботу завдяки CRM
promoted
11 серпня 2025
У червні 2025 року було оголошено про створення Європейського фонду для відновлення України. Ініціатива передбачає масштабну мобілізацію коштів на відновлення інфраструктури та енергетики та, потенційно, підтримку українського громадянського суспільства. Це – сигнал: українські ГО, незалежні медіа та соціальні ініціативи опиняться у підвищеному фокусі донорських програм. Водночас зростуть очікування – щодо ефективності, прозорості та спроможності реалізовувати масштабні проєкти.
У таких умовах громадським організаціям важливо не просто звітувати – а працювати так, щоб звітування було наслідком, а не додатковим навантаженням. Саме тому дедалі більше ГО впроваджують CRM-систему – інструмент, що давно став стандартом у бізнесі й поступово інтегрується у громадський сектор.
Навіщо громадським організаціям CRM і як вона працює на практиці? Розбираємось у цьому матеріалі на прикладі проєкту “Ветерани в агро” від Superhumans, де з перших днів використовують українську NetHunt CRM.
CRM для ГО: про порядок і прозорість
У громадському секторі багато процесів виникають органічно. Інформація зберігається у месенджерах, Google-формах, нотатках на папері. І з часом це перетворюється на хаос, який складно масштабувати або пояснити новому члену команди.
NetHunt CRM вирішує цю проблему системно, об’єднуючи в одному просторі:
дані про звернення бенефіціарів;
етапи взаємодії з кожною людиною та контроль процесів;
проєкти та задачі всієї команди;
контакти партнерів та історію співпраці;
результати, аналітику, фідбек.
І головне, CRM-система робить процеси прозорими і відтворюваними. Саме це очікують донори: щоб звітність ґрунтувалася на системній роботі з самого початку.
Покращення звітності для донорів
CRM-система дозволяє не “збирати дані для звіту”, а працювати так, щоб звіт формувався автоматично — як наслідок щоденної роботи команди. Це означає не просто економію часу, а вищу довіру з боку донорів: адже дані об’єктивні, деталізовані й верифіковані.
Приклад: у проєкті “Ветерани в агро” від Superhumans (за підтримки Mercy Corps) команда від самого початку працювала в CRM, фіксуючи всі звернення, консультації та результати. Завдяки CRM команда легко формує звіти за шаблонами, які надали грантодавці, або готує вибіркову статистику на запит.
З NetHunt CRM команда формує звітність за такими показниками:
загальна кількість отриманих звернень та наданих послуг;
теми консультацій;
середня кількість консультацій на одного ветерана;
розподіл ветеранів за наявністю статусу ВПО чи інвалідності, а також за регіонами й віковими групами;
оцінки та зворотний зв’язок від ветеранів щодо якості отриманих послуг.
“Іноді донори просять: покажіть, скільки у вас ветеранів із Житомирщини, чи, наприклад, скільки з тих, кому ви допомогли розробити резюме – жінки? Ми можемо швидко цю інформацію скачувати у формі таблиць – бо всі ці поля вже є в CRM”, – Вікторія Калинюк, керівниця проєкту “Ветерани в агро”.
Як CRM впливає на роботу команди
CRM-система допомагає зняти один з головних викликів ГО – хаос у комунікації, дублювання зусиль і втрату інформації. Серед ключових переваг:
1. Повна історія взаємодії з кожною людиною
Кожне звернення – фіксується. Кожна дія – відображена у історії активності. Кожне завдання – має відповідального. Команда завжди бачить, що відбувалося з кожним бенефіціаром чи завданням: хто спілкувався, коли була консультація, чи є фідбек, на якому етапі виконання.
Команда “Ветерани в агро” автоматично отримує всі звернення із сайту одразу у CRM-систему та розподіляє їх між координаторами. Листування, дзвінки, спілкування у месенджерах – всі відображається у картці клієнта. Наступні кроки, завдання, нагадування – теж.
2. Реальне планування навантаження
Працюємо з конкретними цифрами, які допомагають побачити реальний обсяг роботи: скільки звернень, на якому етапі, хто веде кожен кейс. Це дозволяє уникати вигорання і розподіляти ресурси адекватно.
У NetHunt CRM координатори “Ветерани в агро” налаштували чітку воронку, яка дозволяє команді бачити шлях кожного клієнта від початкового звернення до фінального результату. Це допомагає контролювати навантаження, не втрачати звернення та своєчасно реагувати на кожен запит.
3. Єдина база партнерів
CRM дозволяє зібрати в одному місці всю історію співпраці з фондами, експертами, роботодавцями. У потрібний момент – ви маєте під рукою всі контакти, домовленості, нотатки.
Наприклад, в “Ветерани в агро” часто скеровують ветеранів на вузькопрофільне профорієнтаційне консультування до експертів. Експерти отримують доступ до картки ветерана й можуть одразу побачити всю історію звернення – без потреби дублювати інформацію вручну чи повторно запитувати її у ветерана. Це допомагає оптимізувати час консультації.
4. Автоматизація для зменшення рутини
Для Superhumans критично важливо було налагодити автоматичний прийом запитів на консультування від ветеранів. Завдяки інтеграції анкети на сайті Superhumans з NetHunt CRM:
кожен запит миттєво створює картку ветерана з базовими даними;
система надсилає сповіщення координатору на пошту та у вигляді завдання для швидкої обробки;
звернення потрапляє у воронку й передається кар’єрному консультанту (розподіл відбувається вручну з урахуванням регіону та завантаження команди).
Це допомогло сфокусуватись на головному та уникнути рутини.
Найцінніше, що дає CRM – це час
Пошук даних у таблицях та домовленостей у переписках, дублювання задач – усе це з’їдає час і сили, які можна було б витратити на реальну роботу з людьми.
CRM-система радикально змінює цю картину. Вона бере на себе всю рутину:
збирає все в одному місці;
автоматично фіксує звернення;
створює завдання, надсилає листи, формує звіти;
дає змогу кожному бачити актуальну інформацію.
Усе – в одному місці, доступне для кожного члена команди.
Наприклад: у проєкті “Ветерани в агро” консультанти можуть не витрачати час на перевірку: “А чи оброблено це звернення?”, “Хто останній спілкувався з людиною?”, “Чи є фідбек після консультації?”. Уся інформація – структурована та актуальна.
Підтримка для громадських організацій від CRM
NetHunt CRM розуміє потреби громадського сектору і з 2023 року пропонує українським ГО, медіа та ветеранським ініціативам спеціальну програму:
6 місяців безкоштовного користування;
знижку 50% після цього періоду;
допомогу з впровадженням та адаптацією системи під потреби організації.
Саме ця підтримка дозволила Superhumans одразу впровадити систему без технічних бар’єрів – і налаштувати її під власну логіку роботи.
Коли донори очікують професійного підходу, а команда прагне системності, CRM стає тим фундаментом, з якого починається стійкий розвиток. Якщо ваша організація готується до масштабного проєкту або хоче впорядкувати внутрішні процеси – саме час розглянути CRM.
Натискайте на кнопку та надсилайте заявку
надіслати
Довідково:
Superhumans Center – всеукраїнський центр воєнної травми, що спеціалізується на протезуванні, реабілітації, реконструктивній хірургії, відновленні слуху та психологічній підтримці ветеранів, що постраждали від війни. Пацієнтами центру можуть стати як військові, так і цивільні (дорослі та діти). Перший центр відкрили поблизу Львова у квітні 2023 року. Влітку 2025 Superhumans відкрили в Дніпрі, а до кінця року ще один центр зʼявиться в Одесі. Усі послуги в центрі для пацієнтів є абсолютно безкоштовними. Superhumans не є державним закладом, його засновник – український бізнесмен Андрій Ставніцер. Співзасновники – Філіпп Грушко та Ольга Руднєва.
Проект “Ветерани в агро”, що впроваджується Superhumans за підтримки Mercy Corps підтримує ветеранів та членів їх сімей щодо працевлаштування та підприємництва в агросекторі України через кар’єрні консультації, допомогу в створенні резюме, різноманітні курси та освітні можливості.
© 2005-2025, Економічна правда.Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань – гіперпосилання) на “Економічну правду”.”Всі матеріали, які розміщені на цьому сайті із посиланням на агентство “Інтерфакс-Україна”, не підлягають подальшому відтворенню та/чи розповсюдженню в будь-якій формі, інакше як з письмового дозволу агентства “Інтерфакс-Україна”. Назва агентства “Інтерфакс-Україна” при цьому має бути оформлена як гіперпосилання.Матеріали з плашкою PROMOTED та НОВИНИ КОМПАНІЙ є рекламними та публікуються на правах реклами. Редакція може не поділяти погляди, які в них промотуються.Матеріали з плашкою СПЕЦПРОЄКТ та ЗА ПІДТРИМКИ також є рекламними, проте редакція бере участь у підготовці цього контенту і поділяє думки, висловлені у цих матеріалах.Редакція не несе відповідальності за факти та оціночні судження, оприлюднені у рекламних матеріалах. Згідно з українським законодавством відповідальність за зміст реклами несе рекламодавець.
window._io_config = window._io_config || {};
window._io_config[“0.2.0”] = window._io_config[“0.2.0”] || [];
window._io_config[“0.2.0”].push({
page_url: “https://epravda.com.ua/projects/zavdyaki-crm-810288/”,
page_url_canonical: “/projects/zavdyaki-crm-810288/”,
page_title: “Прозорість, ефективність і злагоджена команда: як ГО можуть покращити свою роботу завдяки CRM”,
page_type: “article”,
page_language: “ua”,
article_publication_date: “Mon, 11 Aug 2025 13:00:00 +0300”
});