Антимонопольний комітет оштрафував оператора телекомунікацій “Лайфселл” на 10,47 мільйона гривень за поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні послуг.
Про це повідомляє пресслужба АМКУ.
Рішення ухвалено у справі, розпочатій за заявою іншого мобільного оператора – “Київстар”, яка поскаржилася на недобросовісну рекламу конкурента.
Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії “Лайфселл” некоректно обґрунтовував використання тверджень у своїй рекламі.
“На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо “лідерства” в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ “Лайфселл” неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами”, – зазначають у АМКУ.
Економічна правда