Німецька Bayerische Motoren Werke AG (BMW Group) у 2024 році планує розпочати продаж автомобілів безпосередньо європейським споживачам.
Про це з посиланням на пресреліз компанії повідомляє “Інтерфакс-Україна”.
З 1 січня нова модель реалізації розпочне діяти щодо марки Mini в Італії, Польщі та Швеції. Поступово ця практика пошириться на решту Європи.
Усі нові автомобілі BMW Group продаватимуться в Європі за допомогою агентської моделі, зазначає компанія.
Ритейлери залишаться точкою контакту для покупців і отримуватимуть фіксовані комісії за кожну реалізовану машину.
“Нова модель продажу буде вигідна і покупцям, і роздрібним партнерам, і BMW Group”, – йдеться в пресрелізі.
“Стандартні ціни на однакові моделі автомобілів у межах однієї країни забезпечать цінову прозорість для покупців. Крім того, мірою переходу на агентську модель BMW Group цифровізує весь процес, надавши споживачам можливість вибору між покупками онлайн і офлайн та плавного перемикання між цими двома каналами. Усе це буде можливим завдяки наскрізній, єдиній ІТ-інфраструктурі та повному доступу до знайомої роздрібної мережі, учасники якої тісно пов’язані один з одним”, – зазначають в BMW.
Нагадуємо:
Модель прямого продажу споживачам також використовує американська Tesla.
Дослідження Deloitte засвідчило, що 60% покупців автомобілів хотіли б повністю відмовитися від послуг автосалону і придбати автомобіль через Інтернет безпосередньо від виробника.