Кияни переважно схиляються до думки, що так званий “томос-тур” президента Петра Порошенка був засобом передвиборчої агітації.
Про це свідчать результати опитування проведеного Київським міжнародним інститутом соціології.
Так, 38,3% опитаних обрали відповідь “безумовно, засіб передвиборчої агітації” Порошенка, 21% вважають, що “томос-тур” в рівній мірі засіб популяризації Помісної Православної Церкви і засіб передвиборчої агітації, 13,9% заявили, що це більшою мірою, засіб передвиборчої агітації, але частково – засіб популяризації ПЦУ.
Виключно як засіб популяризації ПЦУ “томос-тур” назвали лише 11,2% опитаних.
Опитування проводили з 19 січня по 4 лютого 2019 року на замовлення клієнта.
Методом телефонних інтерв’ю з використанням комп’ютера (САTІ, computer-assistedtelephoneinterviews) опитано 811 респондентів, що мешкають у Києві.
Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і без врахування дизайн-ефекту) не перевищує: 3,5% для показників близьких до 50%, 3,1% — для показників близьких до 25% або 75%, 2,3% — для показників близьких до 12% або 88%, 1,6% — для показників близьких до 5% або 95%.
Більше дізнатися про кандидата Порошенка можна тут.
Читайте також: Потримати президента за руку. Як Житомир зустрічав томос-тур Порошенка
Нагадаємо:
- В 2018 році почався процес об’єднання православних церков України, унаслідок якого була створена Православна Церква України, якій Константинопольський Патріарх надав томос – автокефалію, тобто незалежність від інших помісних церков. Президент Петро Порошенко протягом усього січня відвідував різні регіони України представляючи текст томосу.
Джерело: УП