КП “Київпастранс” скорочує посади кондукторів у зв’язку з переходом на автоматизовану систему оплати проїзду, яка запрацює з 1 листопада, у результаті чого майже 1100 осіб починаючи з цього дня втратять роботу.
Про це повідомили у прес-службі КП “Київпастранс” у відповідь на інформаційний запит видання КіевВласть.
Як зазначили на підприємстві, наказ про скорочення всіх посад контролерів-касирів (кондукторів – ред.) датовано 15 серпня 2019 року. Згідно документу, посади контролерів-касирів у фактичній кількості 1088 осіб (за штатним розкладом мало б бути 1767 осіб) скорочуються з 1 листопада 2019 року.
У КП запевнили, що про скорочення кондукторів попередили в установленому законодавством порядку та при звільненні їм повинні виплатити вихідну допомогу.
Також у КП зазначають, що не всі, хто наразі працюють на посадах кондукторів, покинуть підприємство. Їм, нібито, запропоновано інші вакантні посади на підприємстві, зокрема, контролерів, стверджують у “Київпастрансі”.
Варто зауважити, що поступове скорочення посад кондукторів відбувалося щонайменше останні три роки. Так, станом на початок 2017 року за фактом у “Київпастрансі” працювало 1257 кондукторів (за штатом 1873 осіб), на початок 2018 року – 1123 (за штатом 1847 осіб), а на 1 липня поточного року – вже 1088 (за штатом 1767 осіб).
Нагадаємо:
30 жовтня 2019 року в Києві завершується дослідна експлуатація електронного квитка і громадський транспорт столиці повністю переходить на автоматизовану систему оплати проїзду.
З 1 листопада 2019 року сплатити за проїзд у муніципальному громадському транспорті можна буде тільки по безналу – за допомогою Єдиного електронного квитка, картки киянина або картки метро.
Закон про електронний квиток у міському транспорті ухвалений Верховною Радою 17 січня 2017 року, підписаний президентом 3 лютого, опублікований в офіційній парламентській газеті “Голос України” 7 лютого і набув чинності 7 травня того ж року.
ЕП детально пояснювала, що зміниться з підписанням цього закону: Єдиний електронний квиток. Як це буде працювати?
Встановлювати обладнання для електронного квитка у Києві почали також у 2017 році.
Устаткування для електронного квитка у київському громадському транспорті обійшлося в 365 млн грн.
Економічна правда