ілюстрація Kyivstar
Мобільний оператор Kyivstar заявляє, що повністю відновив усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку, компанія також скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
Джерело: пресслужба Kyivstar
Дослівно: “Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому наша команда:
- скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
- виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ”.
Деталі: Зазначається, що планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою “Домашній Інтернет” із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів “Домашнього Інтернету” та “ВСЕ РАЗОМ” з 1.01 по 31.01.
Читайте також: Зірка, яку погасили. Що сталося з “Київстаром”?
Передісторія:
- Вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв’язку “Київстар”.
- Причиноюмасштабного збою назвали потужну хакерську атаку. “Київстар” запевняв, що персональні дані клієнтів у безпеці.
- Роботи з відновлення зв’язку тривали до 19 грудня.
Джерело: УП