На перших аукціонах ціна на зерновози УЗ зросла вдвічі

На перших аукціонах у системі “Прозорро. Продажі” на перевезення вантажів в зерновозах “Укрзалізниці” вартість перевезення зросла вдвічі – початкова ціна була 540 грн, а середня ціна склала 1004 грн.

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

Зазначається, що на перші аукціони було виставлено 14 лотів – 346 зерновозів.

При цьому, максимальна ціна деяких лотів сягнула 1400 грн.

За словами в.о. голови правління АТ “Укрзалізниця” Олександра Камишіна, наразі перевізник має у робочому парку близько 5,9 тис вагонів-зерновозів.

“Укрзалізниця отримала гарний результат вже з першої спроби. Сьогоднішні аукціони довели, що ми можемо отримувати додаткові доходи від їх розподілу”, – сказав Камишін.

В УЗ додали, що наступний аукціон відбудеться 25 серпня, а у вересні вони будуть проходити фактично щоденно.

“З наступного місяця через аукціони компанія буде реалізовувати до 80% парку дефіцитного рухомого складу. Так ми ліквідуємо можливі зловживання під час розподілу вагонів та отримаємо додатковий дохід”, – додав керівник “Укрзаліниці”.

“Дуже добре, що УЗ почало торги по зерновозах на Прозорро. Це зрозуміло усім учасникам ринку і викликає довіру до процедури розподілу вагонів. Важливо масимально швидко продовжити ці процеси”, – сказав у коментарі ЕП голова Комітету Верховної Ради з питань аграрної та земельної політики Микола Сольський.

Водночас гендиректор COFCO Agri Ukraine Володимир Осадчук у коментарі ЕП заявив, що УЗ має 100% вагонів продавати через Прозорро.

“З нашої сторони ми тільки за відкритий ринок, і ніякого не має бути розподілення вагонів серед “своїх”. Чим більше вони (УЗ – ред.) будуть відкрито розподіляти вагони через аукціони, тим більш прозоро буде працювати ринок”, – сказав Осадчук.

Нагадаємо:

“Укрзалізниця” розподілятиме послугу перевезення вантажів у гостродефіцитному рухомому складі через систему “Прозорро. Продажі” – таким чином в УЗ розраховують ліквідувати можливі зловживання під час розподілу вагонів, зокрема зерновозів.

Раніше новопризначений в.о. голови правління Укрзалізниці Олександр Камишін заявив, що підготовка до зернового сезону цьогоріч була провалена: виконано лише 15% ремонтів, готові до експлуатації лише 26% зерновозів. 

Економічна правда

Author: Onview