“Ощадбанк” без торгу замовив рекламу на 2,5 мільйона гривень

Державний “Ощадбанк” уклав угоду про розміщення реклами в інтернеті з компанією “Вебпромо” на суму майже 2,5 млн гривень.

Інформація про це з’явилася в системі тендерних закупівель ProZorro, повідомляє “Слідство.Інфо”.

Компанія “Вебпромо” була єдиною учасницею тендеру і має виконати всі умови тендеру до кінця року.

За півтора роки свого існування “Вебпромо” взяла участь у восьми торгах на ProZorro. З них отримала 6 державних замовлень і усі в “Ощадбанку”, на загальну суму понад 25,7 млн гривень. Два з шести – компанія виграла на тендерах, решту чотири – отримала від “Ощадбанку” без конкурсів.

Компанію “Вебпромо” було засновано наприкінці 2010 року. Вона офіційно зареєстрована у квартирі житлового будинку – там же, де й її керівник, Олександр Поліщук.

На своєму сайті компанія вказує, що “Ощадбанк” був її партнером. Також веб-сайт “Вебпромо” розповідає, що їхня команда робила для банку серію рекламних роликів на телебаченні.

Яку саме рекламу агенція робитиме цього разу – невідомо, у звіті про укладання договору йдеться лише про 13 послуг, які “Вебпромо” має надати “Ощадбанку” до кінця 2018 року.

В Ощадбанку заявили, що викладена у матеріалі інформація є невірною.

“Ощадбанк уклав угоду про розміщення реклами в інтернеті з компанією “Вебпромо” на суму майже 2,5 млн гривень. При цьому заяву на участь у даному тендері було подано одним учасником – компанією “Вебпромо”. Згідно з правилами закупівель, одного учасника достатньо, щоб торги відбулися. Інформація про закупівлі було опубліковано в системі тендерних закупівель ProZorro”, – йдеться у повідомленні банку.

Ощадбанк навів інформацію щодо усіх договорів на закупівлю, укладених з компанією “Вебпромо”:

2017 рік:

Договір на суму 5,6 млн, закупівля відбулась через відкриті торги, використано фактично 4,4 млн.грн.

2018 рік

  • Договір на суму 498 тис – дотендерна сума, конкурсна оцінка
  • Договір на суму 4,7 млн – закупівля через відкриті торги
  • Договір на суму 2,5 млн – закупівля через відкриті торги

Зазначається, що у 2018 році банк ухвалив рішення збільшити витрати на рекламу в мережі інтернет, через те, що банк скасував розміщення реклами на ТБ для оптимізації витрат.

“У статті, джерелом якої є “Слідство.Інфо”, сума 25,7 млн.грн. і кількість торгів 6 – вказано невірно. Тому що на ProZorro кожен тендер, що відбувся, відображається двома рядками. Перший рядок відображає початкову вартість, а другий – суму, з якою виграно тендер. Рядок буде один, якщо тендер не відбувся”, – зазначили в Ощадбанку.

Загалом договорів із компанією “Вебпромо” Ощадбанком укладено на суму 13,3 млн.грн. За два роки, фактично, витрачено 12,1 млн.грн. Усі дії Ощадбанку в рамках закупівлі послуг у компанії “Вебпромо”, так і в рамках інших закупівель Ощадбанку, починаючи з часу приходу нової команди, були проведені у суворій відповідності до чинного законодавства, підкреслюється у повідомленні.

Джерело: ЕП

Author: Onview

Залишити відповідь