Корпорація “Рошен” не виводить з лінійки “Київський торт” через невгасаючий попит на цей продукт серед жителів Києва.
Про це заявив глава кондитерської корпорації Roshen В’ячеслав Москалевський в інтерв’ю Економічній правді.
“Продуктів і брендів, які прожили 50 років, одиниці. Цей бренд (Київський торт – ред) живе. Хоча у багатьох іноземців він викликає дике здивування: як можна їсти таке жирне і солодке блюдо. Чесно кажучи, він дуже калорійний. Я не знаю, як його можна їсти”, – сказав Москалевський.
Президент корпорації заявив, що не збирається від нього відмовлятися, щоб прищеплювати покупцям здоровий спосіб життя.
“Якщо українці купують, то я це виробляю. Хто може спробувати “Київський торт”? Мешканці Києва. Може бути, Одеси, Харкова. Усе. Звичка їсти торти – це чисто київський варіант”, – сказав він.
Москалевський додав, що Київ займає 70-80% в загальному продажу тортів.
“Торт – це київський варіант. У Львові люди їдять тістечка. Для них торт – це величезне тістечко”, – сказав він.
У той же час, з лінійки продукції було вилучено еклери.
“Про еклери розмов більше, ніж споживання. Ми періодично змінюємо асортимент. Років зо три-чотири їх продавали. Спочатку був сплеск продажів, потім продукт набридає, потім він пропадає і всі починають питати, де він. Але коли він лежав, всі проходили повз”, – розповів Москалевський.
Джерело: УП