Розвиток науки в неіснуючих Республіках ДНР/ЛНР полягає у знищені наукової спільноти.

На тимчасово окупованих територіях псевдореспублік т.зв. «ДНР/ЛНР» заклади вищої освіти та науково-дослідні установи в рамках програми Розвитку Донбасу, розвивають свою співпрацю із науковими установами Російської Федерації. Але ця так звана співпраця не передбачає фінансування та фактично імітує наукову діяльність на тимчасово окупованих територіях, що не дає змоги розвиватись науковцям та професорсько – викладацькому складу закладів вищої освіти та наукових установ, а відтак молодь втрачає можливість отримати знання, що дають змогу реалізуватись в фундаментальній або прикладній науці, дослідно – конструкторський розробках.

Так, професор одного із столичних ЗВО, який також переїхав з окупованого Донецька, говорить, що наука та освіта в т.зв. ДНР/ЛНР набула наукоподібного симулянства, від якого ані науковці, ані молодь не отримують належної користі, що фактично нищить наукову спільноту на тимчасово окупованій території. Крім цього, складається враження, що все це робиться навмисно, аби знищити наукову спільноту.

В зв’язку із цим, в середовищі науковців, професорсько – викладацького складу та молоді, що перебувають на тимчасово окупованих територіях         т.зв. «ДНР/ЛНР», все більше виникає бажання переїхати з подальшим працевлаштуванням та переведенням на навчання до закладів вищої освіти та наукових установ на підконтрольну Україні територію.

Отже, можемо зробити висновок, що терористична окупація російськими військами знищує не тільки систему освіти і науки, а й не залишає можливості на гідне життя для наукової спільноти та молоді.

Погляд

Author: Onview

Залишити відповідь