Найбільший російський онлайн-ритейлер Wildberries відкрив інтернет-магазин на території України.
Про це повідомляє Інтерфакс
Покупці можуть замовити товари в інтернет-магазині wildberries.ua, а також через мобільний застосунок на iOS, ідеться в повідомленні компанії. Найближчим часом також почне працювати програма на Android.
Отже, на сьогодні Wildberries працює у восьми країнах: Росії, Україні, Польщі, Словаччині, Білорусі, Казахстані, Вірменії та Киргизстані. Продаж у Польщі ритейлер запустив у січні 2020 року, в Словаччині – у травні.
У червні гендиректор і власник Wildberries Тетяна Бакальчук зазначала, що у 2020 році компанія може запустити продаж іще в 10 країнах. У планах ритейлера на найближчі п’ять років – збільшити оборот за межами РФ до 200 млрд рублів.
“Відкриття інтернет-магазину на території України стало наступним кроком у реалізації нашої міжнародної стратегії. Наші покупці отримають доступ до широкого асортименту товарів від десятків тисяч брендів.
Ми бачимо високий потенціал для розвитку на території країни: її жителі дедалі частіше роблять покупки в інтернет-магазинах, а темпи зростання e-commerce продовжують зростати”, – зазначив директор з розвитку Wildberries В’ячеслав Іващенко, слова якого наводяться в повідомленні.
Покупцям на території України доступні 3 млн найменувань товарів від 32 тис. брендів: одяг, взуття і аксесуари, іграшки, товари для спорту, канцтовари, зоотовари, а також товари для дому та дачі. В майбутньому компанія планує розширити асортимент.
Доставка товарів в Україні здійснюватиметься за допомогою логістичних партнерів. Клієнти інтернет-магазину зможуть отримати свої замовлення у 8 тис. партнерських точках видачі або за допомогою кур’єрської доставки додому.
Довідково. Wildberries – найбільший онлайн-ритейлер РФ. Асортимент майданчика налічує понад 5 млн SKU: це одяг, взуття, аксесуари, б’юті-товари, дитячі товари, техніка й електроніка, товари для дому, ювелірні прикраси, продукти харчування, книжки, цифрові товари тощо. У II кварталі 2020 року оборот Wildberries зріс у 2,2 разу порівняно з показником за II квартал 2019 року, до 103,4 млрд рублів.
Джерело: УП