Супермаркет в ФРН під критикою за “чоловіконенависницький ролик” до Дня матері

Німецький супермаркет Edeka наразився на шквал критики користувачів соціальних і традиційних медіа після публікації рекламного ролика до Дня матері.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на Deutsche Welle.

Рекламне відео компанії називається “Ми дякуємо!”. У ньому на чорно-білих кадрах демонструється незграбність татів у різних ситуаціях із дітьми.

Сцени, де, наприклад, батько засинає, читаючи казку на ніч, або влучає м’ячем в обличчя доньки, вибивши їй зуби, супроводжуються читанням тексту дитячими голосами: “Дякую тобі. Дякую за те, що ти завжди поруч. Ти дбаєш про мене. Відчуваєш, коли настає потрібна мить. Тобі я завжди можу все розповісти. А ти завжди мене вислухаєш. Ти – взірець для мене, у будь-яку мить підтримаєш мене, чим можеш. Дякую тобі за красу. І за чуттєвість”.

Завершується ролик фінальною фразою “Мамо, дякую тобі, що ти не тато” та кадрами із люблячою матір’ю, яка демонструє турботу до доньки у той час як батько наминає щось схоже на чіпси.

Рекламний ролик розкритикували за підтримку старих гендерних кліше: показ чоловіків безнадійно незграбними, а жінок – дбайливими та по-материнському ласкавими.

Багато користувачів соцмережі Twitter очікувано засудили зображення чоловіків у такому образі. Наприклад, користувач Freylis написав, що “це був найогидніший, найбільш чоловіконенависницький відеоролік, який я коли-небудь бачив”, а користувач NassinMoruk зазначив, що “якщо б хтось висміяв матерів у такому масштабі, то вереск (феміністок) був би величезний”.

Джерело: УП

Author: Onview

Залишити відповідь