У Києві з 1 травня почнеться підготовка до реконструкції Шулявського шляхопроводу

У Києві з 1 травня починається підготовка до реконструкції Шулявського шляхопроводу. Про це повідомляє прес-служба Департаменту транспортної інфраструктури КМДА на сторінці в Facebook.

В даний час в Департаменті вже опрацьовується схема руху на час проведення робіт.

“Для регулювання руху буде встановлено 3 світлофора, перенесено контактну мережу для безперебійного руху тролейбусів та винесено МАФи з радіусу проведення реконструкції”, – повідомляють в КМДА.

Так, орієнтовна тривалість будівництва 17 місяців.

На цей час передбачено зміни:

  •  рух по вул. Олександра Довженка – вул. Вадима Гетьмана (в сторону Караваєвих Дач) буде діяти по вулицях: Антона Цедіка (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова з виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасову світлофор), Гарматній, Виборзькій і поверненням на вул. Вадима Гетьмана;
  • по вул. Вадима Гетьмана – вул. Олександра Довженка (сторону вул. Теліги) буде збережений існуючий виїзд на проспект Перемоги з можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор);
  • односторонніми будуть вулиці Антона Цедіка (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова і вул. Петра Нестерова в напрямку проспекту Перемоги (буде встановлено тимчасову світлофор);
  • на тролейбусному русі з боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана кінцева зупинка буде “Індустріальний міст”. З боку вул. Теліги по вул. Олександра Довженка – “Івана Гонти”.

Пішоходи будуть користуватися підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.

За дорученням мера Києва Віталія Кличка, рух транспорту шляхопроводом через проспект Перемоги планується пустити вже до кінця цього року.

Нагадаємо, що в травнем 2017 року КМДА визначила остаточний варіант реконструкції розв’язки на Шулявці. Вартість робіт складе 400 млн грн.

Відзначимо, всього КМДА розглядала 7 варіантів реконструкції Шулявського шляхопроводу, з яких вибрали три найбільш підходящі. Перевагу було віддано тим проектам, які не вимагають повного перекриття проспекту Перемоги і Шулявського моста. Також при виборі враховували пропускну здатність транспортної моделі і вартість проведення робіт.

Як стало відомо раніше, новий проект розв’язки на Шулявці передбачає знесення заводу “Більшовик”.

Джерело: 112.ua

Author: Onview

Залишити відповідь