Компанія Yahoo заявила, що придбала новинну платформу Artifact співзасновників Instagram на основі штучного інтелекту (ШІ) і впровадить її технологію на новинних та інших сайтах.
Про це пише Reuters.
Угода є свідченням того, що медіа-стартапи продовжують боротися за збільшення доходів у той час, коли гіганти Big Tech такі як Alphabet і Meta Platforms отримують основну частину рекламних продажів.
У січні Artifact повідомив у своєму блозі, що відкриває нову вкладку, що він згортає роботу свого застосунку, оскільки “ринкові можливості недостатньо великі, щоб виправдати подальші інвестиції в такий спосіб”.
Yahoo, якому також належать новинні бренди TechCrunch, Engadget і Yahoo Finance, заявила, що рекомендаційний механізм Artifact на основі ШІ та інші функції допоможуть масштабувати його новинну діяльність і надавати персоналізований контент аудиторії.
Artifact запустили на початку 2023 року співзасновники Instagram Кевін Систром і Майк Крігер. Наприкінці 2018 року дует покинули Facebook, що, за повідомленнями деяких ЗМІ, було пов’язано з їхніми напруженими стосунками з Марком Цукербергом та розбіжностями у баченні розвитку Instagram.
Додається, що Систром і Крігер працюватимуть з Yahoo в якості консультантів під час цього переходу.
Нагадаємо:
Компанія Yahoo планує звільнити понад 20% своїх співробітників в рамках масштабної реструктуризації рекламного підрозділу.
Джерело: УП