Упродовж квітня-червня 2018 року парламентські політичні партії витратили 150,2 мільйонів гривень, третину суми спрямували на оплату рекламних матеріалів.
Про це повідомляє сайт КВУ.
“Найбільше на рекламу витратила ВО “Батьківщина” – 24,8 млн грн. Із них 20,8 млн грн було витрачено на рекламу по телебаченню і 3,7 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти)”, – йдеться в повідомленні комітету виборців.
Зазначають, що на другому місці за витратами на рекламу “Самопоміч” – 6,6 млн грн.
Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 6,5 млн, “Опозиційний блок” – 4,2 млн, БПП – 3,1 млн, “Народний Фронт” – 0,9 млн.
Загалом на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО “Батьківщина”, 49% – РПЛ, 27% – “Опозиційного блоку”, 21% – “Самопомочі”, 10% – БПП, 4% – НФ.
У КВУ стверджують, що “Самопоміч”, “Опозиційний блок”, БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, а “Батьківщина” – поєднала державні кошти із власними грошима партії.
Також партії витрачали кошти на утримання осередків (27,6 млн), заробітну плату (22,6 млн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн) та оренду (16,3 млн).