Доходи Twitter від реклами скоротились майже вдвічі – Маск
Понеділок, 17 липня 2023, 09:23 – Анастасія Жарикова
572 перегляди
https://www.facebook.com/v2.12/plugins/share_button.php?app_id=166620513397294&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Dfdfcd9178b2c72%26domain%3Dwww.epravda.com.ua%26is_canvas%3Dfalse%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.epravda.com.ua%252Ff2d8716b02b60e4%26relation%3Dparent.parent&container_width=0&href=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F17%2F702270%2F&layout=button_count&locale=uk_UA&sdk=joey | https://platform.twitter.com/widgets/tweet_button.2b2d73daf636805223fb11d48f3e94f7.uk.html#dnt=false&id=twitter-widget-0&lang=uk&original_referer=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F17%2F702270%2F&size=m&text=%D0%94%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20Twitter%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%81%D1%8C%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B6%D0%B5%20%D0%B2%D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%87%D1%96%20%E2%80%93%20%D0%9C%D0%B0%D1%81%D0%BA%20%7C%20%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0&time=1689618306520&type=share&url=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F17%2F702270%2F&via=epravda |
getty images
Грошовий потік у Twitter залишається негативним через майже 50% падіння доходів від реклами та велике боргове навантаження.
Про це заявив Ілон Маск, передає Reuters.
Такий стан речей не відповідає його очікуванням, озвученим у березні, що Twitter може досягти позитивного грошового потоку до червня.
Маск заявив , що Twitter не побачив зростання доходів від реклами, яке очікувалося в червні, додавши, що “липень є трохи перспективнішим”. Twitter Spaces також ще не приносив прибутків і є “цільовим”.
“Це остання ознака того, що агресивних заходів щодо скорочення витрат після того, як Маск придбав Twitter у жовтні, недостатньо, щоб отримати позитивний грошовий потік. А також свідчить про те, що доходи Twitter від реклами, можливо, не відновилися так швидко, як припустив Маск у квітневому інтерв’ю з ВВС, коли повідомив, що більшість рекламодавців повернулися на сайт”, – пише агентство.
Після звільнення тисяч співробітників і скорочення рахунків за хмарні послуги Маск заявив, що компанія скоротила свої неборгові витрати до 1,5 млрд дол із прогнозованих 4,5 млрд дол у 2023 році. Також компанія стикається з щорічними виплатами відсотків у розмірі близько 1,5 млрд дол унаслідок боргу.
Маск додав, що у 2023 році Twitter має отримати дохід у 3 млрд дол, порівняно з 5,1 млрд дол у 2021 році.
Наймання Маском Лінди Яккаріно, колишнього керівника реклами Comcast NBCUniversal, як генерального директора, означало, що продажі реклами є пріоритетом для Twitter, навіть якщо він працює над збільшенням доходу від підписки.
Яккаріно вступила на посаду на початку червня та повідомив інвесторам, що Twitter планує зосередитися на партнерстві з відео, авторами та торгівлею, а також веде переговори з політичними діячами та діячами індустрії розваг, платіжними службами та видавцями новин і ЗМІ.
Нагадуємо:
Користувачі Twitter з синьою галочкою, які платять за просування свого контенту іншим користувачам, поширюють дезінформацію про війну РФ в Україні.
Джерело: УП