Фінтех проєкт monobank придбав сервіс для роботи з відгуками відвідувачів Expirenza, планують об’єднати в одному QR-коді для ресторанів відгуки, меню та оплату.
Про це співзасновник monobank Олег Гороховський повідомив у своєму Facebook.
Платформу Expirenza у 2019 році заснували кияни Олександр Гудков та Михайло Селецький. Наразі її клієнтами є понад 2000 компаній, зокрема Kyiv Food Market, Mimosa Brooklyn Plaza, Vodafone, Добробут, Тайський та Китайський привіт, SPORTLIFE.
Як пояснив Гороховський, сервіс відтепер об’єднає у собі оплату у закладах харчування від monobank разом із сервісами Expirenza. Тобто буде створено єдиний QR-код, за яким клієнти зможуть як переглянути меню, так і сплатити чек або чайові.
Співзасновник monobank додав, що сервіс під новою назвою “Expirenza by mono” запрацює у вересні-жовтні та підтримуватиме будь-які банківські картки.
Нагадуємо:
Ексголова правління Приватбанку Олександр Дубілет та його заступник Володимир Яценко вийшли зі складу бенефіціарів компанії Фінтех Бенд, яка спільно з Універсал Банком Тігіпка займається розвитком проекту Monobank.
Інші бенефіціари зберегли свою участь в Фінтех Бенд: Олегу Гороховському, Михайлу Рогальському і Людмилі Шмальченко належить по 17,18%, Вадиму Ковальову – 4,91%. Усі, окрім Рогальського, були членами правління Приватбанку.
Економічна правда