
Понад 11 тисяч мешканців Оболонського району звернулися за консультаціями щодо житлово-комунальних послуг у першому півріччі 2025 року — більшість питань стосувалися оплати, нарахувань та переоформлення особових рахунків.
Про це КВ дізналася із повідомлення пресслужби КМДА.
В Оболонському районному сервісному центрі (РСЦ) комунального концерну «Центр комунального сервісу» наголошують, що з початку року було прийнято і надано консультації понад 11 тис. мешканцям району щодо надання житлово-комунальних послуг.
Як повідомляється, найбільше запитів стосувалося нарахувань та оплати комунальних послуг, переоформлення особових рахунків, актуалізації даних лічильників і врегулювання заборгованостей.
Також зазначається, що у приміщенні центру розміщено інформаційні матеріали, що допомагають вирішити типові питання без участі працівника. За потреби відвідувачам допомагають зареєструватися в чат-боті «Комуналка» або в особистому кабінеті для онлайн-оплати послуг.
Читайте: Київ інвестує 320 млн гривень в програму енергоефективності будинків “70/30”
Фото: ЦКС
Владислава Олійник