РФ оновлює свій “тіньовий флот” нафтових танкерів
Неділя, 2 липня 2023, 17:00 – Ігор Пилипів
3796 переглядів
https://www.facebook.com/v2.12/plugins/share_button.php?app_id=166620513397294&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Dfb727d2fa74624%26domain%3Dwww.epravda.com.ua%26is_canvas%3Dfalse%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.epravda.com.ua%252Ff183c5e8d9f843c%26relation%3Dparent.parent&container_width=0&href=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F2%2F701810%2F&layout=button_count&locale=uk_UA&sdk=joey | https://platform.twitter.com/widgets/tweet_button.2b2d73daf636805223fb11d48f3e94f7.uk.html#dnt=false&id=twitter-widget-0&lang=uk&original_referer=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F2%2F701810%2F&size=m&text=%D0%A0%D0%A4%20%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D1%8E%D1%94%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B9%20%D1%82%D1%96%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D1%84%D0%BB%D0%BE%D1%82%20%D0%BD%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%20%7C%20%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B0&time=1688321755798&type=share&url=https%3A%2F%2Fwww.epravda.com.ua%2Fnews%2F2023%2F07%2F2%2F701810%2F&via=epravda |
getty images
Російський “тіньовий флот” танкерів, що перевозить санкційну нафту по всьому світу, починає молодшати, протидіючи багатомісячній тенденції використання найстаріших і найнебезпечніших суден у світі.
Про це повідомляє Bloomberg.
Згідно з даними компанії VesselsValue, яка займається дослідженням судноплавних угод, тепер середній вік придбаних кораблів знижується.
Відповідно, цього місяця середній вік танкерів, які продаються невідомим покупцям — одна з визначальних характеристик корабля, який є частиною темного флоту РФ — знизився до 15 років.
У VesselsValue припускають, що занепокоєння щодо безпеки старих суден є однією з причин, чому покупці обирають нові судна.
Так, Китай, який є одним із найбільших споживачів російської та іранської нафти, нещодавно посилив перевірки старих танкерів у ключовому порту Циндао, змушуючи деяких чекати понад місяць, щоб розвантажити свій вантаж.
Крім того, у Сінгапурі також рекордно затримали танкери за те, що вони не пройшли перевірку безпеки.
Нагадаємо:
Тіньовий флот російських нафтових танкерів курсує без покриття відповідальності перед третіми особами від Міжнародної групи страховиків (IG), що посилює ризики пов’язані з розливом нафти.
У світі формується величезний тіньовий флот танкерів із невідомими власниками, щоб обійти санкції ЄС щодо експорту сирої нафти, які почнуть діяти вже 5 грудня.
Джерело: УП