reuters
Стримінговий сервіс розширив своє партнерство з Google Cloud – буде використовувати великі мовні моделі (LLM), які допомагатимуть підбирати індивідуальні рекомендації на основі того, які користувач слухає подкасти та аудіокниги.
Про це пише Reuters.
“LLM на основі штучного інтелекту, такі як ChatGPT від OpenAI та Google Bard, навчаються на величезній кількості даних, щоб генерувати текст та інший контент.
Google Cloud має кілька LLM, таких як PaLM 2, Codey, Imagen та Chirp, які навчаються на тексті, кодах, зображеннях, аудіо та відео”, – пише агентство.
Spotify був одним із перших, хто застосував штучний інтелект для алгоритмів музичних рекомендацій десять років тому. Зараз шведська компанія прагне використовувати LLM, щоб повторити цей досвід для свого немузичного контенту, такого як подкасти та аудіокниги.
“Гігант музичного стримінгу прагне збільшити свої прибутки за рахунок розширення переліку форматів, що приносять дохід, таких як подкасти та аудіокниги.
Раніше він обіцяв високу прибутковість від свого дорогого розширення в подкасти та аудіокниги”, – додає Reuters.
“Розвиток нашої технології відповідає прагненню Google Cloud створити найкращу платформу для наших продуктів і стимулювати подальші інновації завдяки новим можливостям генеративного штучного інтелекту”, – сказав директор з продуктів і технологій Spotify Густав Сьодерстрьом.
Завдяки розширеному партнерству з Google, Spotify також вивчає можливості використання LLM для забезпечення більш безпечного прослуховування та виявлення потенційно шкідливого контенту.
Економічна правда