Соросоманія ОПЗЖ на біл-бордах столиці

Поняття «соросята» так часто стало з’являтись в риториці депутатів «Опозиційної платформи – «За життя», що стало справжнім мемом. Першим цим терміном почав оперувати наближений до Медведчука депутат Віктор Чорний ще на початку року, в одному із інтерв’ю на 112-му каналі назвавши соросятами 40-45% від «Слуга народу», всю партію «Голос» і «Європейську Солідарність». Звісно, протиставляючи «молодих» політиків собі як втіленню ідей совкової версії демократії.

Відтоді, в ОПЗЖ соросятами називають всіх без винятку, хто дотримується демократичних поглядів, займає керівну чи наглядову посаду, не має громадянства України, або ж просто підтримує ідеї глобалізацію світу і приведення української державної політики до образу державної політики США. Сюди спікери проросійської політсили віднесли і наглядову ради Ощадбанку, Укрзалізниці, і навіть засновників Вищого Антикорупційного Суду України.

Фактично, будучи творінням традиційної в РФ «антипіндоської» інформаційної кампанії, цей термін прийшов до нас саме від російських політологів та пропагандистів для визначення всієї парламентської більшості разом з урядовою верхівкою, тому про «соросят» ніколи не згадують окремо, не називають конкретні прізвища і тим більше, не доводять прямий зв’язок з Соросом.

Втім, це одностайно клеймо, яке можна поставити, неможливо аргументувати, тому що немає чіткого визначення, а відтак, і звільнитися від нього майже неможливо. Проте, популярність будь-якого мему слід підтримувати, чим на разі активно зайняті в команді Медведчука.

Як приклад, нещодавня вистава під стінами посольства США, коли найняті активісти зобразили Джорджа Сороса, водившого на повідку жінку в традиційному українському вбранні. Хоча, це дійство більше ознаменувало бажання росіян бачити Україну в кокошнікє на повідку у Путіна.

Попри гучну реакцію невдоволення серед українців у соціальних мережах, закріпити успіх у розкрученні власного мему в ОПЗЖ вирішили ще й на столичних біл-бордах. Вірогідно розрахунок був на те, що якщо їх навіть закидають гнилими помідорами, то принаймні прочитають, а отже ідея здобуде свою популярність.

Мова йде про замовлення від медведчуківців на розміщення десятку бордів із зображенням Джорджа Сороса та написом «Я ваш справжній президент» та ще однієї передноворічної партії із поздоровленням «З новим роком, мої дорогі українці!».

Процес наклеювання такого творіння політтехнологів ОПЗЖ виявив наряд поліції на в’їзді до Києва. Відносно затриманих малярів складено адміністративні матеріали, а плакати  вилучено. Як стало відомо, номінальним юридичним замовником рекламної продукції, згідно з договором, виступило Житомирське ТОВ «Сонячні Продукти» полтавчанина Сергія Мажара,а посередником у розміщенні – наближений до креативщиків ОПЗЖ Сергій Єрмоленко та київське рекламне агентство ТОВ «ВІ ЕЙ МЕДІА».

Згідно з даними реєстрів, на Мажара зареєстровано понад 50 фіктивних підприємств, які постійно змінюють власників разом із назвами адрес реєстрації.

Вірогідно, діяльність посередників не залишиться без уваги поліції, проте не варто розраховувати, що в ОПЗЖ відмовляться від розкручення такого зручного для росії мему. Отже, з нетерпінням очікуємо наступних креативних ідей із розкручення проекту «соросоманії». 

Author: Onview