Між станціями метро “Деміївська” і “Теремки” можуть запустити човниковий рух

Між станціями метро Деміївська і Теремки можуть запустити човниковий рух

представники КМДА і “Київського метрополітену” на брифінгу 9 грудня, фото КМДА

У Києві розглядають можливість запуску човникового руху непошкодженим тунелем між станціями метро “Деміївська” і “Теремки”.

Джерело: директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кадибор, начальник “Київського метрополітену” Віктор Брагінський на брифінгу в суботу, повідомляють Суспільне і КМДА

Деталі: За словами Кадибора, у такому разі інтервал руху між поїздами становитиме до пів години.

Директор департаменту зазначив, що епіцентр проблеми розташований на ділянці 14 метрів між станціями “Деміївська” та “Либідська”. Вже від кінця листопада тут фахівці зафіксували появу тріщин та просіданням ґрунту. Протягом останніх днів ситуація погіршилася, тріщини розширилися, а через них почала просочуватися вода. У будь-який момент міг статися обвал. Тому і вирішили закрити кілька станцій синьої гілки метро.

Нині вже почали укріплювати тунель зсередини, встановили маяки, щоб не було збільшення тріщин. Через закриття ділянки метро вдалося стабілізувати рух води, підтоплень немає, всі шість станцій сухі, повідомив очільник департаменту КМДА.

Начальник “Київського метрополітену” Віктор Брагінський також додав, що фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску човникового руху між зачиненими станціями. Для цього необхідно провести розрахунки та безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.

Довідково: Човниковий рух рейкового пасажирського маршрутного транспорту (метрополітену, трамвая) передбачає, що поїзд рухається в обидві сторони однією і тією ж колією, без обороту в кінцевих пунктах.

Зазвичай використовується на маршрутах з незначним пасажиропотоком, або в період обмеження руху у зв’язку з ремонтом або реконструкцією.

У Київському метрополітені човниковий рух потягів відбувався при будівництві станції “Театральна” влітку 1987 року, в перші роки роботи Оболонсько-Теремківської та Сирецько-Печерської ліній, а також з 25 жовтня 2012 року до 6 листопада 2013 року по першій колії між станціями “Виставковий центр” — “Іподром”.

Передісторія:

  • З 9 грудня Київський метрополітен на пів року зупинить рух між станціями “Теремки” та “Либідська” через необхідність термінового проведення ремонту на перегінному тунелі між станціями.
  • Столичні правоохоронці порушили кримінальну справу щодо службової недбалості через тріщини у стелі київського метрополітену між станціями “Теремки” та “Либідська”.
  • У столиці впроваджують зміни в організації дорожнього руху на найбільш завантажених відрізках доріг столиці після закриття станцій метро синьої гілки.
  • Станції та вестибюлі закритої гілки синьої лінії столичного метро будуть використовуватися як укриття під час повітряної тривоги.

Джерело: УП

Author: Onview