Данський виробник іграшок Lego у рік пандемії зафіксував найвищі темпи зростання за останні 5 років завдяки онлайн-торгівлі – за підсумками 2020 року чистий прибуток зріс на 19% до 1,6 млрд доларів.
Про це повідомляє Bloomberg.
При цьому, річна виручка збільшилася на 13%, до 43,7 млн крон (7,04 млрд дол) проти 38,54 млн крон (6,22 млрд) роком раніше.
Зазначається, що Lego інвестував значні кошти у розвиток онлайн-платформ і продуктів, які з’єднують конструктори з пластику з цифровими технологіями.
Також компанія минулого року відкрила 134 роздрібних магазини, 91 із них – в Китаї. Зараз компанія має 678 фізичних точок продажів під брендом Lego у всьому світі.
Планується, що до кінця 2021 року в Китаї буде близько 300 магазинів Lego.
Повідомляється, що кількість відвідувань Lego.com у 2020 році збільшилася вдвічі порівняно з попереднім роком на тлі тимчасового закриття фізичних точок продажів Lego.
Економічна правда