Найбільший шведський державний залізничний оператор SJ закрив пункти обслуговування клієнтів на всіх залізничних станціях країни.
Про це передає ЦТС з посиланням на місцеве видання Rynek Kolejowy.
Повідомляється, що останнім днем їх роботи було 28 лютого, це означає, що квиткові автомати залишаться єдиним способом покупки квитків на станціях. До 1 березня сервісні центри SJ існували на станціях в Стокгольмі, Гетеборзі і Мальме.
Видання нагадує, що в останні місяці робота квиткових кас була і так жорстко обмежена: каси на головному вокзалі Стокгольма були відкриті з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 18:30 і в неділю з 10:15 до 18:30. Каси в Гетеборзі і Мальме були закриті у вихідні.
“Той факт, що зараз ми відмовляємося від пунктів обслуговування пасажирів, багато в чому є наслідком пандемії, яка сильно вдарила по фінансам SJ”, – зазначив представник перевізника Тоббі Ланделл.
Джерело: УП